Shop Mobile More Submit  Join Login
Borra Kiss by Fishmas Borra Kiss by Fishmas
I'm very sorry for this. I tried to draw a legit Borra pic, but I suck at drawing kissing and, well...



(I'm sorry)
Add a Comment:
 
:iconliberlibelula:
LiberLibelula Featured By Owner Jan 22, 2014  Professional General Artist
I love you. Please take these flowers.
Reply
:iconmoonlitinuyasha1985:
moonlitinuyasha1985 Featured By Owner Sep 25, 2013
Hot.
Reply
:iconprader:
Prader Featured By Owner Sep 8, 2012
WTF???? Scarred for life man...
Reply
:iconfishmas:
Fishmas Featured By Owner Sep 10, 2012  Student Digital Artist
Indeed...
Reply
:iconprader:
Prader Featured By Owner Sep 8, 2012
WTF??????
Reply
:iconnoordinarygirl1234:
NoOrdinaryGirl1234 Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
:iconshockplz: wooooooaahhh......
Reply
:iconnoordinarygirl1234:
NoOrdinaryGirl1234 Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconslythxgryffi:
SlythxGryffi Featured By Owner Jul 8, 2012  Professional General Artist
LOL
Reply
:iconviperstripes:
ViperStripes Featured By Owner Jul 3, 2012  Student General Artist
:icontobyapprovesplz:

That is all XD.
Reply
:iconlarkinskye:
LarkinSkye Featured By Owner Jun 27, 2012  Student Traditional Artist
Looks to me like Korra and Bolin just discovered

-puts on glasses-

tongue bending.
Reply
:iconmangabaka:
Mangabaka Featured By Owner Jun 26, 2012  Hobbyist General Artist
This just made my day. Thanks for this :)
Reply
:iconunicornhorsie234:
Unicornhorsie234 Featured By Owner Jun 24, 2012
oMG
Reply
:iconlilausbooh:
LilAusBooh Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD Oh gosh this made my day XD
Reply
:iconkaleidoscopic-nymph:
Kaleidoscopic-Nymph Featured By Owner Jun 8, 2012  Hobbyist General Artist
fucking funny rofl
Reply
:iconfennecfyre:
FennecFyre Featured By Owner Jun 6, 2012  Student Digital Artist
I think a few organs just tried to escape. But the rest of me was loling.
Reply
:iconmaxrepel135:
MaxRepel135 Featured By Owner Jun 5, 2012
OMFG MADE ME LOL XD
Reply
:iconchikararyoku:
ChikaraRyoku Featured By Owner Jun 2, 2012
what they are doing is tongue bending
i don't know if this is very funny, or getting a bit gross
either way, it looks great
Reply
:iconpyrololita:
pyrololita Featured By Owner Jun 1, 2012
OH DEAR GOD!!! ITS...ITS.....WONDERFUL!!!
Reply
:iconpixelkhiin:
Pixelkhiin Featured By Owner May 31, 2012  Student General Artist
...
Reply
:iconthegarfieldtouch:
Thegarfieldtouch Featured By Owner May 31, 2012  Student General Artist
lol
Reply
:iconaphfangirlwashere:
aphfangirlwashere Featured By Owner May 29, 2012
lol nice
Reply
:iconcopyninja31:
copyninja31 Featured By Owner May 29, 2012  Student Traditional Artist
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LMAO!!
Reply
:iconhirutoyoru:
HiruToYoru Featured By Owner May 29, 2012
First I thought those were noodles, never have I been so wrong...
Great work though...
Reply
:iconashkorya:
Ashkorya Featured By Owner May 29, 2012
XD great job =D
Reply
:iconzeezeepearl:
Zeezeepearl Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist General Artist
Utterly repulsive, yet still better than the Makorra kiss! :iconimhighplz:
Reply
:icongazellehatsune:
GazelleHatsune Featured By Owner May 28, 2012  Student Digital Artist
it's not...that...disturbing
well I have seen worse just yesterday so I guess..it's..not..too..bad
at least I could laugh to this
This would be a weird kiss on Korra though xD
Reply
:iconalicerorstrom:
AliceRorstrom Featured By Owner May 28, 2012
Mater tag please. You seem to be making some people sick. There young people on this site too.
Reply
:icongenesisman:
genesisman Featured By Owner May 28, 2012
kakarot i think i'm going to puke and laugh @ the same time
Reply
:iconizumisumikosensei:
IzumiSumikoSensei Featured By Owner May 28, 2012
it's disgusting but very funny :XD:
Reply
:iconzahzah-chan:
ZahZah-Chan Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
teehee
Reply
:icontheblacktiger96:
TheBlackTiger96 Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist General Artist
That's....BEAUTIFAL. :iconitsbeautifulplz:

Also, tonguebending. Hahaha.
Reply
:iconjurodo:
jurodo Featured By Owner May 28, 2012  Student Filmographer
This is so disgusting, my stomach squirms when I look at it.

but. I. Cannot. RESIST. +fav
Reply
:iconplappyxsam:
plappyxsam Featured By Owner May 28, 2012
lol
Reply
:icontechnojunkie123:
technojunkie123 Featured By Owner May 28, 2012
Don't be sorry, we need more than just shippy makeout art all the time. Is it wrong that I stared at this for a really long time?
Reply
:iconpillowpetsonfire:
pillowpetsonfire Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist Writer
... I'm not even gonna ask, so I'll just laugh
Reply
:iconcarolijn10:
carolijn10 Featured By Owner May 28, 2012  Hobbyist
...... uhm i am..... i don't konw
Reply
:iconchoc-marshmellow:
Choc-Marshmellow Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Writer
She shippers are freaking nuts. I love that about you guys.
Reply
:iconcaptainkai:
CaptainKai Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist General Artist
Truth be told, it's a lot better than most kissy-shipping fanart.
Reply
:iconklokloshoo:
KloKloShoo Featured By Owner May 27, 2012
oh...gosh
Reply
:iconseashells21:
seashells21 Featured By Owner May 27, 2012
XD This is so funny and disturbing.
Reply
:iconakendallphotography:
Akendallphotography Featured By Owner May 27, 2012  Student Photographer
Lol you have destroyed any innocence I had for the show.
Reply
:iconzutarakataangsukki:
ZutarakataangSukki Featured By Owner May 27, 2012  Student Traditional Artist
I SEE BORRA FROM A WHOLE NEW PERSPECTIVE!
Reply
:iconi-wuv-bolin:
I-wuv-Bolin Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
umm...what did i just see?
Reply
:iconinnocentindigoeyes:
InnocentIndigoEyes Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist General Artist
Cute and sweet..but also kinda' grossing me out. An impressive feat. I love it!
Reply
:icon5th-element-love:
5th-element-love Featured By Owner May 27, 2012
ewwwy
Reply
:iconangelicmessanger:
AngelicMessanger Featured By Owner May 27, 2012   Traditional Artist
HAHAHAHAHAHA I don't even know what to say xD
Reply
:icondatalover101:
Datalover101 Featured By Owner May 27, 2012  Hobbyist Writer
Oh gosh! I look through my piled up notifications and I see this! XD Awesome!
Reply
:icongaloogamelady:
GalooGameLady Featured By Owner May 27, 2012  Student Filmographer
YES.
Reply
:iconeli99:
eli99 Featured By Owner May 27, 2012
LOLD xD
Reply
:iconjojobinks:
Jojobinks Featured By Owner May 27, 2012  Student Filmographer
Kids sure like their raw bacon
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 27, 2012
Image Size
48.6 KB
Resolution
400×289
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,930 (1 today)
Favourites
217 (who?)
Comments
57
Downloads
186
×